DIRKA

Na kateri mene po vseh napovedih nebi smelo bit. Ampak, tko pač je, no zdaj ne bom reku, da gre spet za zarečen kruh, ker napovedana razdalja teka, ki je bila 13,5 kilometrov, je nakako spodnja meja dolžine teka, za katero sem reku, da je še sprejemljiva, da se udeležim tekme. No, potem se je izkazalo, da se je pač dejansko stanje mal spremenilo, kar tud ni nič novega v teh tekih in pač je iz 13,5 kilometrov ratalo 11,6. Pa kaj čemo, pač sem šel na štart, te kot jaz temu rečem "kojnske dirke". In ker je pač tekma, tekma ,sem pač dal vse od sebe, kar lahk v danih okoliščinah dam. Na koncu sem bil zadovoljen z tempom,3:47, ki je bil kljub vročini in vetru, zame še kar spodoben, glede na to, da pa nisem neki kratkaš in da imam rajši malo daljše teke, na nižjih obratih.
Še dobro, da sem zjutraj pred tekmo odtekel 12,8 kilometrov (da mi nebi slučajn manjkalo pol pri statistiki).
Tik pred ciljem.

No, da ne pozabim, "dirka" mi je prinesla prvo mesto v kategoriji in peto v absolutni razvrstitvi, kar pa tud ni tak slabo.
Iniciatorka vsega tega pa bo še tud kaj povedala o tem, kako pa je ona videla to tekmo.

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Grčija z avtodomom

Prodaja avta

Grčija 2